Odpowiedni druk wizytówek i plakatów

Stworzenie dobrej wizytówki jest z pewnością jednym z pierwszych zadań podczas tworzenia materiałów reklamowych w każdym przedsiębiorstwie. Jej wygląd powinien bezpośrednio nawiązywać do branży lub systemu identyfikacji wizualnej przedsiębiorstwa.

Możliwy jest również wybór odpowiedniego formatu, grubości papieru a także wykończenia. Drukarnie oferują często atrakcyjne ceny dla firm, które zdecydują się na druk większej liczby sztuk wizytówek. Druk wizytówek wykonywany jest najczęściej offsetowo, jednak nie brak również możliwości wykonania ich metodą druku cyfrowego. Wizytówki powinny na pewno zawierać imię i nazwisko, telefon kontaktowy, adres korespondencyjny oraz nazwę przedsiębiorstwa. Opcjonalnie można także zamieścić na wizytówce zajmowane stanowisko. Osobnym tematem jest druk plakatów, które także wykorzystywane są jako materiały marketingowe. Ich zastosowanie jest jednak nieco inne niż na przykład ulotek. Plakaty najczęściej wykorzystywane są w trakcie wydarzeń kulturalnych, konferencji, imprez plenerowych. Ich powierzchnia doskonale nadaje się do zamieszczenia tak samo dużej ilości tekstu jak również grafiki. Plakaty najczęściej umieszcza się w miejscach do tego wyznaczonych jakich jak: gabloty lub na świeżym powietrzu. W tym przypadku wydruk plakatów powinien uwzględnić zmienne warunki pogodowe. Zlecając materiały do druku, zawsze trzeba pamiętać o odpowiednim wyborze drukarni. Co istotne w dobie internetu nie musimy ograniczać się tylko do drukarni w naszym mieście. Możemy skorzystać z wielu drukarni internetowych. To co jest przewagą drukarni internetowych to na pewno dużo niższe ceny druku. Bywa też często także tak, że drukarnie internetowe nie doliczają dodatkowej opłaty za {przesyłkę towaru. Oznacza to, że tym bardziej zaciemniają się różnice między drukarniami stacjonarnymi, a tymi internetowymi. Z pewnością zatem warto jest się dobrze zastanowić nad doborem drukarni i dokładnie zbadać i porównać oferty.

Dodano 2013-03-07