Jaka forma reklamy jest najskuteczniejsza?

Każdy kto prowadzi prywatny biznes, prędzej lub później zmuszony jest rozważyć o reklamie. W zależności od wielkości przeznaczonego na ten cel budżetu, możemy przebierać w różnych opcjach.

Poniżej kilkanaście pomysłów, z których możemy skorzystać: - bilbordy – umiejscowione w centrum miasta, w rejonach gdzie są duże skupiska jednostek a ponadto przy najbardziej ruchliwych trasach. - ulotki – tradycyjne, papierowe karteczki zazwyczaj w wariancie A4 bądź A5, rozdawane na ulicach ewentualnie leżące w widocznych punktach w miejscach publicznych. - gazetki – niosą szerszy przegląd proponowanego asortymentu albo usług. - torby reklamowe – jednorazowe, foliowe bądź papierowe reklamówki z logo, dołączane przy zakupach lub wielorazowe, materiałowe sprzedawane jako gadżety. - odpłatne materiały promocyjne w mediach społecznościowych – w bieżących czasach takie serwisy jak Facebook, Twitter czy Instagram są kopalnią potencjalnych klientów. - reklamy w lokalnych magazynach i prasie kolorowej – dobór zależne jest od docelowej branży oraz zasięgu firmy. - spoty w Telewizji – najdroższa z przystępnych opcji, kiedy powiemy o telewizji publicznej.

Pod uwagę należy wziąć też telewizje lokalne. - gadżety reklamowe – różnorodnego gatunku małe artykuły powszedniego użytku przykładowo kubki, długopisy, breloczki, smyczki do kluczy, magnesy na lodówkę, notatniki itd. - marketing szeptany – a więc nic innego jak lepsza opinia wśród odbiorców, którzy mimowolnie polecają produkty lub zadania znajomym. - wizytówki – zostawione w konkretnych punktach, do których przychodzą osoby zainteresowane powiązaną usługą czy też wyrobem. Dla przykładu wizytówka fotografa pozostawiona w salonie sukni ślubnych,



Powiązane słowa: