Jak zrobić katalog?

Katalogi rozmaitej wielkości, już przez swój format dają sporo nowych opcji. Jako, że jest to produkt odmiennej klasy, czyni to kompletnie rozmaite wrażenie na klientach. Pokazujemy parę rad, jakie zaleca się zastosować przy planowaniu katalogu reklamowego.

Stwórz katalog, taki który sam byś chciał dostać. To znaczy – projektuj własne materiały z punktu odniesienia nabywcy. Który tekst musi pojawić się najpierw, a jakież informacje potrafią być schowane w środku folderu reklamowego? Co poniektóre na pewno zdołają, odmienne za to powinny być zaakcentowane tak bardzo, jak tylko to się da. Warto pomyśleć hierarchię detalów folderów a także zakomponować je zgodnie z przyjętą techniką.

Postaw się na miejsce czytelnika, wczuj się w jego żądanie – jakich wiadomości duża ilość ludzi wypatruje na samym początku Profesjonalne zaprojektowanie katalogu jak również druk katalogów, powinno prowadzić odbiorcę przez wszelkie wiadomości zgodnie z jego oczekiwaniami. Naszym zadaniem jest poprowadzenie konsumenta tą drogą, na końcu której z przyjemnością złoży zamówienie. Efektywne obrobienie broszury pozwala na zdobycie zaskakująco korzystnych skutków. Zachęć adresata do lektury – sporo zależne jest od głównej strony katalogu.

Nie popełniaj częstego błędu marketingowców i nie przeładuj projektu technicznym żargonem zrozumiałym tylko dla konkurencji. Zamiast tego, chwytliwym hasłem zachęć drugiego człowieka do otwarcia ulotki. Pociągający układ nagłówków jak również komfortowe rozmieszczenie artykułu sprawi, że klient będzie chciał poczytać całą propozycję. Ulotka winna być atrakcyjna – jakkolwiek lektura katalogu musi być przyjemnością, musi ona spełniać swoje informacyjne cele. Za bardzo wiele informacji upchanych na niewielkiej powierzchni to gigantyczny błąd.

Jednakże poświecenie treści nad jakością i efekciarstwem też może wydać się nieszczęśliwą taktyką. Zasada prosta, ale nie zawsze łatwa do zastosowania.

Dodano 2013-10-16
Kategoria: Marketing