Jak zaprojektować wizytówki aby były skuteczne?

Drobny format, lecz rozległy potencjał – wizytówki dopomagają zapamiętywać ludzi, ich zadania a oprócz tego spółki. Złota zasada biznesu głosi, aby mieć za każdym razem przy sobie wizytówki, bowiem nigdy nie wiemy kiedy będziemy ich potrzebować. Jeśli nie posiadamy okazji podyskutować z potencjalnym konsumentem, jedynym sensownym wyjściem jest wręczenie wizytówki.

Im o wiele bardziej przykuwa ona uwagę, tym większa szansa, że zapadnie w pamięci albo wywoła pozytywną reakcję. Jako przedsiębiorca powinniśmy nie zapominać, że druk wizytówek to nie tylko wiadomości adresowe, lecz przede wszystkim skuteczna reklama wpływająca na wizerunek firmy, którą prowadzisz. O czym musimy pamiętać organizując wizytówkę:

• Prostota – rolą wizytówki jest ukazanie danego pakietu informacji, w jak najbardziej przystępnej oraz zwięzłej formie. Nie warto więc, zbytnio się rozpisywać. Konkretnie, w przemyślany sposób skonstruowana wizytówka daje czytającemu to czego zechce się dowiedzieć.

• 3 kolory – warto trzymać się takiej zasady, z wyjątkiem obrazków. Wizytówka, która prezentuje się jak tęcza nie zachęca, a wręcz odstrasza.

• Obrazek – wzrok to bazowy zmysł ludzi, przede wszystkim w marketingu. Wykorzystaj to, ażeby logo było odpowiednio wyraźne na wizytówce. Możesz użyć w tle obrazka związanego z branżą, w której to działasz – w ten sposób od zaczątku zbudujesz skojarzenie własnej marki z określoną branżą.

• Wykorzystaj obie strony – kiedy prowadzisz biznes, to na odwrocie możesz zapisać czym się twoja działalność zajmuje, lub dlaczego warto współdziałać właśnie z tobą. Daj konsumentowi coś więcej aniżeli tylko numer telefonu oraz adres firmy.

• Sztywny papier – to dość oczywiste, jednakże dużo osób zapomina o tym. Wizytówka na miękkim papierze to zły zamysł – wywołuje nieobecność profesjonalizmu jak i niepoważne podejście do sprawy.

Komentarze:

Manio
Wielokrotnie spotykałem się z osobami, takie które nie zdają sobie zupełnie sprawy z tego, jak istotną cząstką wszelakiego ich interesu jest wizytówka. Od pierwszego kontaktu z ewentualnym partnerem biznesowym, wymiana wizytówek czyli danie sobie na wzajem kontaktów jest w stanie się rozpocząć istotny interes. Dziś posiadamy olbrzymie pole do popisu i moglibyśmy przebierać w czcionkach, strukturach, jak np. wizytówki puchnące żeby sprawić dobre wrażenie na kliencie.



Powiązane słowa: