Artykuły promocyjne na lato

Firmy które chcą zostać mile zapamiętane przez swoich klientów często wręczają im upominki reklamowe. sytuacje do wręczenia takiego podarunku zdarzają się bardzo często.

Upominki należy wręczyć po udanejtransakcji, podczas szkolenie itp. W okresie letnim oferta upominków reklamowych koncentruje się na tematyce związanej z rekreacją i podróżami. Agencje reklamoweproponują ogromy wybór upominków plażowych więc do wyboru mamy koce plażowe , piłki plażowe, parasole plażowe, okulary przeciwsłoneczne. Jako że dużą grupą klientów dokonujących zakupów w okresie letnim są firmy z branży turystycznej uzupełnienie letniej oferty upominków reklamowych stanowią przywieszki portfele podróżne i wszelkiego rodzaju torebki, walizki i plecaki. Zainwestowanie w tego todzaju artykuły sprawia że logo lub slogan reklamowy umieszczony na wybranym produkcie może stać się nośnikiem sloganu reklamowego nie tylko na terenie naszego kraju ale może dzięki niemu zyskamy reklamę ogólnoświatową. Z roku na rok coraz wieksza ilość naszych rodaków wyjeżdza za granicę, taki podróżnik wyekwipowany wwalizkę z nadrukowanym logo agencji podróży ( lub też innej firmy ) sprawi że jej logo pojawi się na lotniskach w Włoszech Rosji, USA i wielu innych krajach. Okres letni jest także związany z bardzo popularnym w naszym kraju grillowaniem, i jest to kolejny częsty kierunek doboru materiałów promocyjnych wszelkiego rodzaju bajery do grillowania, kosze i plecaki piknikowe także cieszą się wielką popularnością wśród osób odpowiedzialnych za zakup produktów reklamowych. Bez względu jednak na wybór konkretnego gadżetu warto pamiętać aby był on dobrej jakości, nie ma bowiem gorszej reklamy niż niezadowolony czy też rozczarowany klient. Nawet jeśli ktoś coś dostaje za darmo czy też dodatkowo nie ponosząc z tego tytułu niechcianych kosztów trzeba aby taki produkt się dobrzeprezentował. Firmy na produktach bardzo często umieszczają swoje slogan reklamowy. W taki sposób kupiec obdarzony parasolem z logo firmy staje się ruchomym nośnikiem reklamy. Spacerując w czasie opadów z otwartym parasolem sławi nazwę która mu ten prezent podarowała. Nadruk wykonuje się paroma metodami. Za pomocą tampodruku – naniesienie farby za pomocą tamponu – często metoda ta jest wykorzystywana przy okazji znakowania małych plastikowychupominków, np. takich jak długopisy reklamowe. odmienną metodą jest grawer laserowy, ta metoda wypala promieniem logo w strukturze przedmiotu, ta metoda jest bardzo cżesto wykorzystywana przy znakowaniu przedmiotów z drewna lub metalu. W przypadku znakowania odzieży promocyjnej– wykorzystuje się takie metody jak haft, termotransfer



Powiązane słowa: